BURSA (İGFA) – 56 yıldır hayata geçirdiği birincilerle bölüme öncülük eden Aroma, bu dönem da Bursaspor’un tozluk sponsoru olduğu değerli bir muahedeye imza attı.
Yeşil-beyazlı kadronun her anında yer alan Aroma’nın Bursaspor ile yaptığı sponsorluk muahedesi, birebir vakitte Türk futbolunun birleştirici ruhuna olan inancının da bir göstergesi. Aroma, bu iş birliğiyle hem Bursaspor’a güç katmayı hem de Türk futbolunun gelişimine katkıda bulunmayı hedefliyor.
Bursaspor Futbol A grubunun yeni dönem tozluklarında Aroma logosu bulunacak. Bu sayede Aroma, hem maçlarda hem de idmanlarda Bursaspor’un yanında yer alacak.
Aroma Satış, Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Ekrem Dolun, Bursaspor’a verdikleri dayanak ile ilgili şunları söyledi: “Aroma olarak, gelecek kuşaklara daha sağlıklı bir dünya bırakmak için çalışıyoruz. Sporun bu hedefimizdeki en kıymetli araçlardan biri olduğuna inanıyoruz. Bursaspor üzere esaslı bir kulüple iş birliği yapmak, bizim için büyük bir gurur. Atletlerimizin muvaffakiyetleri, tıpkı vakitte bizim de başarımız. Profesyonel atletlerimize verdiğimiz dayanakla, onların gençlerimize örnek olmasını sağlamak ve gençlerin de spora olan ilgilerini canlı tutmak istiyoruz. Zira biliyoruz ki, spor yalnızca fizikî bir aktivite değil, birebir vakitte ruhsal bir gelişim sürecidir. Bu doğrultuda, Bursaspor ile iş birliğimizin büyük değer taşıdığına inanıyoruz. Sporun her alanında yer almaya, farklı spor branşlarını ve genç yetenekleri desteklemeye devam edeceğiz.”